What happend with the little red dress? -Well I died it black in the end.

Nu får ni en bild på min nyårsklänning.Den är väldigt enkel men fin.Först tänkte jag ju köpa en röd klänning på American Apperal men den var inte lika fin i affären som på Internet.Så jag hittade en inne på hm divided!Köpte en ring också som jag ska ha till med lite andra smycken!

Ni ser inte detaljerna så bra men hela klänningen är i spets med lite urringning i ryggen, sedan har den

"band?" eller något som går runt den. 250 kr på divided,som hittat!
Min plan:Ikväll ska jag till Astrid och hjälpa henne att fixa och så eftersom vi ska vara hos henne.Sedan kommer det lite andra dit vid sju tiden tror jag?Nu måste jag sy en grej på min klänning.Tvätta håret,föna, platta och göra en frisyr av det (får se hur det går).Måla naglarna fast jag vet inte vilken färg?


Nu måste jag gå annars hinner inte jag! Puuuuuuuuuusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0