Allt jag ville ha var precis vad alla andra vill ha, du vet, kärlek.-Rita Hayworth

Hej!Jag vaknade vid tolv idag,det var skönt att få sova ut eftersom jag går och lägger mig för sent på vecko dagarna (halv tolv ungefär).Jag har hjälpt mamma med juldekorationerna inomhus idag så nu är det jätte mysigt!Jag börjar verkligen få jul känsla.Nästa helg eller helgen där på ska jag och min kompis Fia åka till en julmarknad och kolla i affärer för att köpa julklappar inne i stockholm(det är nu man är glad att man inte bor i luleå)!Det ska bli så mysigt.Vi kanske ska ska åka skridskor också mys mys.Idag så ska jag kanske vara med Fia,Eli och jag vet inte om johanna skulle följa med men dem tre iallafall vi ska....Ja vad ska vi göra jag vet inte?Hahaha jag måste prata med fia som är på teater för det är en av hennes kompisar vi ska till.Men jag kanske följer med vi får se just nu är jag inte så sugen på att träffa massa nya och vara social.Jag vet visst är jag tråkigt?haha.Men nu måste jag städa för mamma vill ha det fint innan vi advent pyntar i mitt rum.

Puss!


Hahah nej detta är inte mitt hus!Men kolla,tänk er elräkningen på det där huset shiit!
Jag tycker det är fint när man har lite men det där är ju lite överdrivet.Det finns några hus på vägen jag bor som typ tävlar med varandra "vem har bäst julbelysning"jag tycker det är jätte kul!Hihi


Vad tycker ni är detta fint eller bara för mycket?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0