At high school age, you can tell who is best at taking tests and going to school, but you can't tell who the best people are. That worries the hell out of me.

Hej hej!Så skönt med helg!Jag är så himla trött.Idag kom pappa hem från farmor och farfar (usa)Han hade med sig mina efter längtade uggs som farmor har köpt till mig yeey!Dem är så himla varma och gosiga..perfekta till den svenska vintern.Gissa vad jag gjorde igår då,jo jag spillde dricka över hela min dator!!Jag fick panik men den överlevde så jag är överlycklig!Min vecka har varit super:)Jag har inte bloggat så mycket för att jag har typ haft bloggtorka..fanns liksom inget att skriva.Nu ska jag gå.
Puss på pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0