Förkyld

Nej!Jag känner hur jag börjar bli förkyld det kan inte vara sant!?För när jag blir det så blir jag det på riktigt!Så just nu sitter och snyter mig hela tiden dricker massa saft och äter esberitox (googla).Jag måste var frisk speciellt till onsdag då jag ska göra första delen av Nationella provet.Helst vill jag inte göra det på omprov tiden för man känner sig rätt fail när man kommer det,haha.Men förkyld vad gör det när jag fick mina nya Uggs i helgen!Åhh dem är så sköööna mina fötter är alltid kalla jag har typ en 80 årings fötter. Fräscht!Haha men dem ser inte ut som det.Hur som haver dem var jätte sköna pappa hade med dem hem från New York.Det var tidig julklapp från farmor.Tack tack farmor<3Nu ska det drickas så hejdå (ja saft alltså...)
Puss på pannan!
Här är dem!Visste ni att för att på "full effekt" av fårullen i skon så ska man vara barfota i den?!Okej seriöst euww!Nej tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0