Halloween

Ja som sagt var det halloween igår du var jag ute med mina kompisar och hade en halv dag med halloween firande...vi hade jätte kul iallfall jag =D Det började med att Astrid,Eli och Fia kom hem till mig så fixade vi våra outfits!Eli var trasdocka,Fia var Twiggy, Astrid var fjortis/cowgirl och jag var skolflicka haha!Efter det mötte vi upp Fille och åkte på laserdome hehe det ju gick ju mindre bra??Men det var kul när vi kom ut var vi alla så himla varma!Sen åkte vi upp till Edsberg och åt pizza och hyrde skräckis!Vi köpte sorbet som vi åt på vägen till bussen,det var kallt!!Men gott.Vi kollade på the collecter.Sedan vid halv tolv åkte jag till Arlanda för att hämta min mamma som har varit i England!Dagen blev jätte lyckad!Skrattade mycket.Ja och nu är det så att det är lov och jag vill faktiskt inte sitta vid datorn hela veckan så uppdateringen blir dålig fast det är den alltid haha!Men nu kommer bilder!
Puss på kinden

Det kommer fler!!

Kommentarer
Postat av: fia

supernajs<3

2010-11-01 @ 22:21:36
Postat av: fia

supernajs<3

2010-11-01 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0