Lights will guide you home and ignite your bones.I will try to fix you.

Tjena!Åh idag är jag glad!Igår fick vi tillbaka våran svenska arbeten och jag fick MVG  im happy!Idag har jag varit glad.När jag kom hem städade jag vilket innebär att jag är 300 kr rikare!Det är inte negativt det heller!Och idag fick jag mitt busskort äntligen.Jag har ju så smidig som tappade bort mitt förra och inte hade regristretat det.morr!Ja nu har jag iallafall ett nytt men det börjar inte gälla förens Lördag men ändå..bra bra.Just nu gör jag Franska läxan och lyssnar på musik.Ni som är Coldplay nördar kanske har listat ut från rubriken vilken låt det är jag lyssnar på just nu.Haha!Nu ska jag plugga vidare så jag får lite sömn.Imorgon har jag sovmorgon vilket är mycket sköönt!

Puss på pannan!

Grekland i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0