Nationella

Peppar inför nationella imorgon!wish me luck!Är ju bara lite nervös?!hehe
Fem saker om mig:
1.Favorit band?Kings of leon..om dem kommer till Sverige är det ingen snack om saken..jag ska gå!
2.Favorit mat?Grekisk..nej jag är inte grek men maten är god <3
3.Fobi?Spindlar,stora föremål under eller bre vid mig (svårt att förklara) och misslyckas i livet.
4.Framtids yrke?Designer,Stylist,arkitekt eller försvars advokat.
5.Något många inte vet om dig? Jag är rädd för att släppa in folk så oftast tror jag att jag puttar bort människor,för att dem inte orkar anstränga sig längre för att lära känna mig.Det förlorar jag på.Jag hade nog gjort samma sak om någon annan var så också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0