Plugg!

Ja,det är ganska typiskt mig att strunta i att plugga till sista sekunden!Men det brukar funka för mig ändå.Så nu sista dagen av höstlovet ska jag sitta på mitt rum med pepparkakor och te och göra två bokrapporter.Jag vill verkligen inte till skolan imorgon en till vecka hade suttit fin fint!Jag förstår mig inte på folket på facebook som skriver typ "SKOLA IMORGON YEEEY"Jag menar är det något att längta efter seriöst?Jag lovade mig själv för länge sedan att inte längta efter saker..man kan längta efter någon men inte saker eller stunder.För då man missar allt emellan.Lever jag efter mitt motto?Nja kan jag inte direkt säga men jag försöker det gör nog livet lättare.Idag upptäckte jag också att jag är en pessimistisk person jag har alltid inbillat mig att jag var en optimist.Men det har nog försvunnit ur mig tyvärr.Ja nu fick ni ett random inlägg!haha sådana kommer ibland det är därför man har en blogg.

Puss på pannan!Nu ska jag göra bokrapporter!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0