Skit också!

Idag vaknade jag och var förkyld hade skit mycket huvudvärk!Vilket betyder att jag missar en stor presentation i engelska,fast som tur var gjorde inte min grupp idag.Men jag missar ett jätte stort so-prov också som jag har pluggat sönder till!Fan...Men man får väl göra det bästa utav det så jag ska plugga mer om jag orkar ..även fast jag kan alla frågor upp och ner..in och ut!Jag måste få mvg på provet annars blir jag sur eller vg+ är också bra men helst mvg eller mvg-. Eftersom på det förra provet i politik fick jag g+.Ska kolla runt lite på internet på saker jag kan önska mig till kul för jag har ingen aning.

Puss så länge!



Bild tagen i oktober av moi!Halen i blekinge




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, hoppas du får en bra dag!:)

2010-11-30 @ 10:34:41
URL: http://namnettilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0