Söndag

Hej!Idag är jag tröööött.Min pappa ville att jag skulle vara hemma skit tidigt (enligt mig) för att vi skulle ha "familje frukost" så när jag kommer hem som han sa.... ligger alla och sover!Vad är det för stil egentligen?!Haha men det gör väl inte så mycket.Igår var jag med några roliga personer.Det vart lite jobbigt i början med bussar och sånt men det ordna sig.Vid tio tiden hittade vi äntligen till Edsviken..jag vet det borde inte vara så svårt att hitta dit men det var det.Jag och fia kom hem till henne vid ett eller något iallfall vi missa pendeln så vi fick vänta aslänge!Juste jag höll på att bli på körd igår!Tänk om jag hade dött....Vi va vid badberget på vägen så kommer det en bil som kör jätte fort och börjar köra in mot oss och dum som jag är går jag ut mot bilen och inte in vid dem andra.Men jag lever!Jaja hade skit kul igår....nu ska jag städa..
Puss på pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0