Utsidan ger insidan en chans men insidan ger utsidan sin glans

Igår:Var jag med Fia vi hade girltime tjocka oss och kollade på film...Det behövde Fia lottan!
Vill bara säga fia att jag finns för dig när som helst,det spelar ingen roll vilken tid tveka inte att ringa om du behöver någon.Vi brukar alltid skämta och säga "Du och jag livet ut!" för att vi tycker att det är så patetiskt med människor som säger så, vi vet ju att det inte kommer vara livet ut...vi är negativa på det viset.Men sålänge vi är kompisar kan vi ju göra det bästa utav det.<3Jag älskar dig!
Idag:Idag var jag ute med min kompis Sanna vi pratade, jag köpte ett par rätt onödiga örhängen men jag behövde växel.
Så är det!Nu ska jag vara med la familia stavas nog inte så men ja!Haha
Puss på pannan!

Kommentarer
Postat av: fia

Aw finis<3 du och jag livet ut <3

2010-11-06 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0