Woopsi!

Haha hej!Förlåt men på något sätt glömde jag typ att jag hade en blogg eller nåt?Hehe så det är därför jag inte har uppdaterat.Idag var dagen ganska seg.Inte jobbig eller så men inget värst vidare intressant hände.Hade sov morgon till halv tio det var skönt.Efter skolan gick jag och mina kompisar för att hälsa på våran gamla lärare från Vaxmora skolan men hon var inte där så vi gick hem till Sofia.Hahaha alla var så små jag kommer ihåg när man typ gick i 4:an.Vi skulle fråga en elev om hon hade sett läraren vi letade efter men hon fick typ inte prata för det var tyst läsning i matsalen?Hon ska höra våra lästimmar...jag har nog högst läst 5 sidor på en timme i skolan,vi snackar så mycket men det har man fått äta upp senare också om jag kan säga så.Hur som haver efter gick vi hem till Fia och åt macka och prata om helgen.Trevlans!Nu ska jag inte tråka ut er mer
Puss på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0