Jag lever!

Ja jag lever!men jag har inte orkat blogga på länge vet inte varför tappade bara lusten men nu ska jag börja igen!tänkte bara säga det att jag åker bort imorgon och ska vara borta hela helgen hos min mormor och morfar så då kan jag inte blogga tyvärr..

Test taget från sannas blogg!


1. Vem sov du senast med? - Vet inte riktigt..jo Eli och Fia i sommras haha.
2. Vem var den senaste du pussade? - modern min!
3. Har du en sjukdom? - nej
4. Trivs du med det? -Såklart väldigt glad
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Vilken onödig fråga tänker inte ens räkna så många om jag känner  lite mindre?
6. Gillar du nån nu? - Nej,inte vad jag vet x)
7. Vad gjorde du inatt? - Sov
8. Och i förrgår natt? - Sov och läste
9. Vad gör du innan du ska sova? - tänker, messar ,gör läxor haha!
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nej inte allt!
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja
12. Har du varit gravid?/
- Nej!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Nej  jag är ju 14 :O
14. Choklad eller glass? - Emm,måse nog ta båda!
15. Push-up eller T-shirtbh? -push up
16. String eller hipsters? - Det beror på
17. klackskor eller sneakers? - Klackar
18. Kjol/klänning eller jeans? - KJOL!


Tio fakta
1. Hemstad/ort - där jag föddes  connecticut  usa..där jag bor  nu stockholm!
2. Håfärg? - Mörk brunt
3. Längd - 1,64!
4. Frisyr - Mitt naturliga är lockigt men jag har inte haft det på flera år så rakt och hellugg!
5. Ögonfärg - mörk bruna
6. Skostorlek - 37-38 
7. Humör - Te sugen haha!
9. Civilstatus - Jag är singel! 
10. Vänster eller högerhänt - högerhänt


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Inte så seriöst!
2. Tror du på kärlek? - Tveksamt...jo men självklart
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - inte verkligen
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?- ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ingen aning,hoppas inte det.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej .va jobbigt
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej om jag älskar någon så vet dem det det gäller alla!
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - både ja och nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Det vet ju inte jag
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej,eller jo förresten! ;)

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. cider eller öl? - öl smakar rutten ost!
3. Dag eller natt? - natt
4. One night stand eller förhållande? - hahah,förhållande!
5. Tv eller internet? - internet
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - båda
8. Färgfoto eller svartvita? - svart vita
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - Gillar inget av det,är trött på bdb och har aldrig haft myspace


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej,men jag har önskat att jag kunde försvinna
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Hahah,nej men skulle vilja!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?Nej inte vad jag kommer ihåg









7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Det har jag säkert
8. Har du nånsin gått på bio ensam? -Gud va kul!?nej det har jag inte
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -Ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja


Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja
2. Är du glad? - Sådär är inte ledsen iallafall :)
3. Är du fundersam? - Alltid
4. Är du uttråkad? - nej inte ännu
5. Är du tysk? - Nej elr jo långt tillbaka i släkten mitt efternamn är tyskt
7. Är du italienare? - Långt tillbaka i släkten haha
8. Är du fransk? - Nej 
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej skiljdes när jag var nio
10. Gillar du någon just nu? -Inte särskilt


Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? -  21:43
2. Namn? - Kristin,kikkis osv
3. Vart bor du? - Sollentuna
4. Hur många barn vill du ha? -  3! 2 flickor 1 pojke.Eller bara 1 flicka..redan kommit på namn haha!
5. Vill du gifta dig? - ja :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Jag skär allt på min tallrik :)
7. Har du ätit sushi? - ja en av mina favoriter!
8. Favoritglass? - Äppel calvados sorbet!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Cruncy,havrefras,cornflakes,musli  och special k..ja här gillar vi flingor!
10. Humör? -Sugen på flingor haha!


Fyra Grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?- massa gånger..hahaa men nej aldrig!
2. Har du en hund? - nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - Beror på
4. Tror du på spöken? - Ja men inte på sånna som ser ut som lakan med två hål till ögon!


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej kortare.
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Haha nej tack.


Kan
1. Kan du röra på öronen? - nej 
2. Kan du slicka dig på näsan? - haha nej,provade just!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Japp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? -Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej :)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ganska övertygad :) ja
7. Kan dina vänner lita på dig? - Absolut jag är väldigt lojal.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - ja<3
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Hehe ja,men jag har ännu lättare för att spendera pengarna


Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja men inget seriöst
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja  och jag älskar dem.
3. Har du syskon? - Ja en  bror som är 19
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nej 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Haha det har dem säkert
6. Har du varit full den här månaden? - Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Ja :)
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej dricker te fortfarande
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej!

Vem
1. Vem älskar du? - Alla mina närmsta kompisar och min familj!
2. Vem kan berätta allt för dig? - Jag hoppas mina närmsta kompisar känner att dem kan.Men jag vet att jag inte berättar allt för dem så jag blir inte sårad på något sätt,dessutom vet jag att dem inte gör det hela tiden.




Puss på kinden!



Kommentarer
Postat av: fia

älskar dig med!

2010-10-11 @ 21:36:36
URL: http://gothicunicorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0