Kom och köp!

Hahaha,förlåt för sugig uppdatering men idag har jag gjort mackor,haft utvecklings samtal och sålt fika på gymnasie informationen i skolan!Utvecklings samtalet gick bra!Men försäljningen gick mindre bra...Ja om vi säger så här jag har just stått och sålt i två timmar och fick 3 kronor allt som allt!Hmmm?Men men vad gör det vi hade roligt iallafall..vi stannade ett tag efter i skolan tills dem skulle larma.Nej vi senare skulle hem går vi alla på bussen som vi väntat på i en kvart i regn!Jag och Fia går av vid malla och ser hur våran buss står där och blir skit sura!För då behöver vi vänta i 40 minuter till.Men vi fick tjuts som tur var från malla.Ska vi summera dagen så säger jag att det var en jätte bra dag!
Recept till bra vänskap:

Du tar 2 dl med vänligt bemötande


1 dl med ett stort leende


Lägg till ett fast handslag


1 dl av kärlek


En nypa sympati


4 dl av gästvänlighet



Fylllning med många leenden


tillsätt separat lite handskakning


rör i kärlek, sålla lite sympati och tillslut varsamt


Lägg till gästvänlighet, baka den i ett varmt hjärta


och servera detta ofta


Bo Grapenskog





 




Kommentarer
Postat av: Astrid

Sv: absolut! :)<3

2010-11-01 @ 12:26:01
URL: http://thoughtsbyastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0