Math is my best friend!

Inte!!Jag har inte bloggat eller lagt upp bilder för jag har inte haft tid och Blogg.se har varit stört!Hnner inte heller det nu ville bara säga att jag lever!Jag måste Plugga matte alltså vad i helaste friden är binära talsystemet!?Min dag är inte alls rolig imorgon.



  • 08:30 Nutidsorientering


  • Orienteringstävling mot alla åttor typ 1 timme 30 minuter på sportfältet



  • Tror vi hade 20 minuter att äta och byta om (bra planering där?!)



  • Stort SO prov i politik!!!! Fösta provet med våran nya mentor så jag tar det seriöst,Nervös!



  • Direkt efter.... alltså exakt direkt vg-mvg prov i matte!Också skit viktigt!




Så lycka till till mig! nu ska jag sova och på morgon så ska jag ha värsta power frukosten!



Puss på kinden!








Kommentarer
Postat av: fia

nervööös inför SO!

2010-10-04 @ 22:24:26
URL: http://gothicunicorn.blogspot.com
Postat av: fia

nervööös inför SO!

2010-10-04 @ 22:24:35
URL: http://gothicunicorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0