Vänner!

Hej hej,kom hem för en halv timme sen ungefär efter att ha varit hos Samuel med några andra,Vi hade verkligen super trevligt!Alltså vänner är det bästa man kan ha!BRA VÄNNER!Jag älskar verkligen mina!Ikväll tog vi inga bilder men men det får gå.Nu är godis sugen så ska äta det och jag känner att jag har en del att tänka på också så ska göra det.Positiva saker,roliga saker haha. Haha nu skulle sett Eli på våg dit hon var så rolig!Hennes lins hade kommit fel så hon satt och stor böla!Haha Eli du får oss alltid att skratta tills vi kissar på oss!
Puss på kinden!

Kommentarer
Postat av: Eli

Jag är "comic releif" karaktären i gruppen ;)

2010-10-20 @ 18:28:50
URL: http://charlottenloken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0