Ohoo

Ser man på blogg.se funkade som det skulle (glädje).Då kanske jag inte byter då sedan kan jag passa på och visa jeansen och skorna jag köpte!Juste är så glad har anmält mig till dansen igen.Ska bli så kul att dansa igen.Sådan dans som jag faktiskt är måttligt duktig på det vill säga steet eller hip hop.Jag har anmält mig till Dancehall.Skitkul!!Börjar klockan tolv imorgon så det ska bli skönt.Först har jag typ SO,håltimme och sista lektionen är NO.Jaja nu kommer bilderna på sakerna.
Ljusa jeans från märket pieces köpte på idoffs 165 kr, I olofström (därav priset liten stad=billigare oftast)Dem var på rea också.SNACKA FYND!
skorna! kostade 500 kr på lizzo .Bra pris det med Klacken är ungefär 10 cm och är bekväma .Hade dem första lektionen i måndags sedan orkade jag inte mer.Jag är så ovan att bli längre än dem flesta och jag gillar det inte.Fast det är fint och vara lång men man måste nog vänja sig.Ska absolut ha dem mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0